Blogg om nettsidebygging i Squarespace
Nettsidestrategien gir deg fokus og kontroll
I denne videoen snakkar eg om kva ein nettsidestrategi er, og korleis strategien heng saman med nettsidemåla dine.
Har du ei målsetting for nettsida di?
I denne videoen snakkar eg om kvifor du bør stille deg sjølv spørsmålet: Kva er målet med nettsida mi? Du får også ei lita utfordring som kan hjelpe deg i gang med å finne svaret.
Nettside på budsjett?
Å bygge nettsida di sjølv kan spare deg for mange utgifter, men korleis går du fram for å lykkast? Kurspakken Squarespace Ekspress+ er utvikla for deg som ønsker deg ei profesjonell og moderne nettside som er enkel å administrere.
Ny nettside for MAFOSS
Det har vore ei glede å bistå MAFOSS i prosessen fram mot publisering av den nye nettsida.
11 tips for bra bildebruk
Gode bilde og god bildebruk kan verkeleg løfte kvaliteten på nettsida di. I dette innlegget får du 11 tips til korleis du kan bruke bilde på ein god måte.
Start enkelt – og fortset slik
Gjer det så enkelt som mulig! Dette er det beste rådet eg har til deg som er i etableringsfasen. Dei aller fleste vil klare seg fint med ei standard nettside i starten. Det vil seie ei side som har dei mest vanlege undersidene, eit pent design og ei nettsideplattform som er enkel å administrere.
Eg har fått stipend!
Stipendet er frå Noregs Mållag, og eg får det fordi eg lagar ein nynorsk nettsidemal og eit tilhøyrande minikurs for bedrifter som vil bygge nettsida si sjølv. Malen er allereie klar, og kurset er snart klart for påmelding.
Ei nettside – mange muligheiter
Ei standard nettside kan vere akkurat det du treng for å kome i gang. Det er ikkje nødvendig å gjere det meir komplisert enn nødvedig. Men vil du drive ein komplett nettbusiness frå dag ein, gir Squarespace deg mange muligheiter. Integrert nettbutikk, timebestilling, e-postmarknadsføring og kursportal er berre nokre av funksjonane du kan bygge ut sida di med.
Er du på jakt etter eit online bestillingssystem?
Er du coach, konsulent, behandlar, kurshaldar, PT eller yogalærar? Avtaleverktøyet Squarespace Scheduling har alt du treng for å forenkle og effektivisere bestillingssystemet ditt. Scheduling passar til planlegging av alt frå videokonsultasjonar til gruppetimar, kurs og arrangement.
Kom i gang med nyheitsbrev
E-post er ein av dei mest kostnadseffektive kanalane du kan bruke for å kommunisere og selje til målgruppa di. Å bygge ei solid e-postliste er difor noko av det viktigaste du kan gjere for bedrifta di.
3 gode grunnar til å gi bort noko gratis
Kva er eigentleg vitsen med å gi bort verdfull og dyrekjøpt kunnskap heilt gratis?
Slik får du gode kundereferansar til nettsida di
Slik skaffar og publiserer du kundereferansar som vippar kunden frå å vurdere å kjøpe til å bli ein betalande kunde.
Beste praksis for bilde i Squarespace
Store og tunge bildefiler kan gjere nettsida di unødvendig treig. Difor er det viktig å formattere bilda dine på ein god måte. I dette innlegget får du vite kva som er beste praksis for bildebruk i Squarespace.
Slik får du trafikk til nettsida di
I dette innlegget kan du lese om nokre viktige trafikk-kjelder, og korleis du kan utnytte dei innebygde trafikkdrivande verktøya som ligg klare til bruk i Squarespace.
Dette innhaldet bør du ha på nettsida di
Det er ingen grunn til å vere altfor kreativ med den grunnleggande strukturen på nettsida. Her er innhaldet kundane dine ventar å finne når dei besøker sida di.
Slik brukar du handlingsutløysande linkar (CTA) på nettsida di
Ein handlingsutløysande link (CTA) oppmodar dei som besøker nettsida di om å utføre ei handling på sida di. Tenk igjennom kva du vil at dine besøkande skal gjere på nettsida di, og bygg dei handlingsutløysande linkane dine ut frå dette.
Derfor er Squarespace min favoritt
Synest du det er vanskeleg å velje rett plattform for nettsida di? Det er lett å gå seg vill i alle dei fantastiske muligheitene som finst. Sjølv har eg landa på Squarespace. I dette innlegget får du vite kvifor.
Kva kundebehov skal nettsida di dekke?
Om du har meir fokus på å selje enn å hjelpe, er det ikkje sikkert kunden blir nøgd, sjølv om produktet i seg sjølv er bra. For at nettsida di skal fungere som ein god salskanal for bedrifta di, må du også fokusere på kunden og kunden sine behov.
Sal av produkt og tenester i Squarepace
Vil du kome i gang med sal av produkt eller tenester på nettet? Squarespace har alt du treng, anten du vil starte enkelt og utvide gradvis, eller drifte ein komplett nettbusiness frå dag ein.
Om målgrupper og kjærleik. (Eller: Slik definerer du målgruppa di.)
I dette innlegget vil eg vise deg kva (om noko!) som er likskapen mellom målgruppearbeid og kjærleiksforhold. Og så får du nokre tips av meg til korleis du kan arbeide med å definere målgruppa og, aller helst, målgruppene dine.